Sunday, March 12, 2006

Tiada Lagi Kasih- In Team




REBRANDING! Album baru Tiada Lagi Kasih yang mula berada di pasaran pada awal Februari 2006 ini sekali lagi mencipta kelainan. Bahkan ada beberapa kejutan disesuaikan dengan INTEAM yang kini sedang menjalani pembaharuan, rebranding, tanpa mengabaikan kualiti dan asas nasyid dalam Islam.

Tiada Lagi Kasih, judul yang amat sesuai dengan album penuh pembaharuan ini. Tiada lagi judul dan konsep "Kasih" sebagaimana yang terpaksa ditanggung oleh Inteam selama ini. Jadi jangan salah sangka -- bunyi judulnya seperti putus cinta tetapi sebenarnya ialah Rebranding, perubahan -- meninggalkan judul dan konsep yang berkisar pada "kasih".

Bukan itu saja. Album ini adalah hasil tangan Inteam sendiri. Dengan pengalaman selama 5 tahun dalam industri nasyid, terbukti album Tiada Lagi Kasih berjaya memikat peminat-peminat nasyid dan menarik peminat baru. Buktikan sendiri!

Senarai Lagu

Album pertama sesudah Inteam di bawah pengurusan sendiri ini menggabungkan komposer terkenal dan berpengalaman, penulis lirik yang mahir dan pemuzik yang faham. Hasilnya adalah album berkualiti dan menepati citarasa peminat-peminat nasyid! Kali ini gabungan konsep muzik nasyid kontemporari, irama Malaysia, pop dan R&B.

Muka A

1. TanpaMu
2. Kehidupan (duet bersama Nazrey Raihan)
3. Narration 1
4. Segenggam Tabah
5. Senandung Budi
6. Taman Firdausi

Muka B

1. Selawat Badrul Ain (menampilkan Muadz al:Masaar)
2. Pesona Dunia
3. Stand Together
4. Cintailah Ilahi
5. Narration 2
6. Pemergianmu

Untuk maklumat lanjut/pradengar/lirik sila layari www.inteam.com.my

No comments: